moduł klienta eDMT   

   Telefon    +48 (22) 535-37-35   

   Mail    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czego możesz spodziewać się dołączając do grona naszych klientów?

Dzięki elastyczności, doskonałej znajomości branży i standaryzacji procesów jesteśmy partnerem,
który wspiera Twój biznes wraz z jego rozwojem.

Stały zespół, który lubi rozmawiać ze swoimi klientami i jest gotowy na wyzwania jakie przed nim stawiasz.

Przez ponad 20 lat funkcjonowania na rynku usług logistycznych wiemy, które firmy kurierskie spełnią Twoje wymagania,
możesz wybrać spośród aż 8 sprawdzonych, w których wynegocjowaliśmy specjalne ceny dla Ciebie.

Możesz zająć się główną działalnością firmy a nam zostaw odpowiedzialność za dostarczenie towaru w godzinach
awizacji dostaw, spełnienie procedur wymaganych przez odbiorców i pomyślne przejście audytów.

Naszą misją jest dostarczenie firmom wysokiej jakości usług logistycznych
z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Możesz na nas liczyć, jeżeli Twoim celem jest wyprzedzenie konkurencji.

 

2020

Oddanie do użytku antresoli, która powstała z myślą o klientach e-commerce.
Wprowadzenie kolejnych działań mających na celu minimalizowanie wytwarzania odpadów.
Zakupiliśmy nacinarkę, która odpowiednio tnie i formułuje tekturę. Dzięki temu karton, który do tej pory był segregowany i wyrzucany może być użyty ponownie
jako wypełniacz do paczek.

antresola-3
antresola-2
antresola-1

 

2019

Nowa lokalizacja przyniosła zmiany również w zakresie zarządzania. Po 20 latach od powstania firmy Pan Andrzej wraz z żoną przekazali ją młodszemu pokoleniu. Od tej pory Michał Kujawa z żoną Katarzyną i Paweł Kujawa z żoną Magdą odpowiadają za jej stabilny rozwój. Każde z nich odpowiada za najważniejsze obszary w firmie jakimi są relacje z klientami, finanse, zasoby ludzkie, audyty i jakość.

zespół DMT

 

2018

Ten rok był dla nas wyjątkowy ze względu na 20, okrągłą rocznicę naszej firmy.

20 lecie firmy dmt

20 lecie firmy dmt 2

 

2017

W tym roku rozpoczęliśmy badanie satysfakcji naszych klientów. Zależało nam na rzetelności danych i spójności w sposobie przeprowadzania badania.
Dlatego co roku zlecamy je Centrum Badawczo – Rozwojowemu BIOSTAT.
Wyniki badania były na bardzo wysokim poziomie, nie zmieniło ich spore wyzwanie jakim było zrealizowanie drugiego etapu przeniesienia firmy do nowej lokalizacji. Nawet w tak wymagających warunkach zachowaliśmy najwyższy standard jakości obsługi naszych Klientów.
W kwietniu, równo po 19 latach od założenia firmy przeprowadziliśmy się do aktualnej lokalizacji.
Magazyn o powierzchni 8 000 metrów kwadratowych został zaprojektowany i przygotowany w pełni do naszych potrzeb. Dziękujemy naszym pracownikom za ogromne zaangażowanie i wsparcie a klientom za wyrozumiałość w tym wymagającym czasie.

firma DMT

magazyn DMT

dmt

 

2016

Rozpoczęliśmy pierwszy etap przeniesienia firmy do nowej lokalizacji.
Hucznie obchodziliśmy naszą pełnoletniość, wraz z Zespołem 18-ste urodziny połączyliśmy z wyjazdem i integracją zespołu.

18 lat firmy parasole

2016 integracja

2016 tort

2016 wszyscy przed domkiem

2015

Stale zwiększająca się liczba klientów i chęć usprawnienia komunikacji wewnątrz firmy doprowadziły do podjęcia decyzji o umieszczeniu TERMINALA I i TERMINALA II w jednej lokalizacji. W 2017 roku rozpoczęliśmy budowę nowej hali, która spełni oczekiwania ponad 50 obsługiwanych klientów.
W tym roku rozpoczęliśmy badanie satysfakcji naszych klientów. Zależało nam na rzetelności danych i spójności w sposobie przeprowadzania badania.
Dlatego co roku zlecamy je Centrum Badawczo – Rozwojowemu BIOSTAT.

budowa2
budowa
firma-dmt-2017-2
firma-dmt-2017-1
firma-dmt-2017-6
firma-dmt-2017-5

 

2012

Rozwój części farmaceutycznej spowodował, że zdecydowaliśmy o wybudowaniu pierwszej lokalizacji dostosowanej w pełni do naszych potrzeb.
TERMINAL II został przeniesiony do MLP II w Mosznie Parceli. Po raz pierwszy zastosowaliśmy klimatyzację i chłodnię dla produktów, które wymagały szczególnych warunków przechowywania.

rampa

magazyn pomaraczowo niebieski

 

2009

W lipcu 2009 w firmie logistycznej D.M.T. przeprowadzony został audyt certyfikujący, w wyniku którego System Zarządzania Jakością został rekomendowany, a następnie zatwierdzony jako zgodny z normą ISO 9001:2008. Zakres Systemu Zarządzania obejmuje procesy: Logistyka, Magazynowanie, Transport. Wdrożyliśmy go, stosujemy i doskonalimy w D.M.T. w trosce o jak najwyższy standard obsługi Klienta.

 

2007

Otwarcie się na branżę weterynaryjną i farmaceutyczną zaowocowało nawiązaniem współpracy z Firmą CEVA, z którą współpracujemy do tej pory. Magazynowanie w kontrolowanej temperaturze wymagało wynajęcia dodatkowej powierzchni w parku logistycznym na ul. 3 Maja w Pruszkowie - MLP 1. Tak powstał TERMINAL II.

samochd przed rampa

regaly

 

2003

Chcąc zapewnić naszym klientom wyższy standard obsługi już po 2 latach ponownie przenieśliśmy się. Potrzebowaliśmy jeszcze większej powierzchni i nowych usprawnień takich jak doki, które przyspieszyły proces rozładunku i załadunku. Nowa lokalizacja dawała możliwość składowania do 10 metrów.

2003-z-lotu-ptaka
2003-regay
2003-dwoch-mczyzn-przed-budynkiem
2003-regay-z-paletami

2001 - 2003

Ze względu na dynamiczny rozwój Andrzej Kujawa zdecydował o zmianie lokalizacji, na taką która dała możliwość składowania w regałach. Nasz pierwszy wysoki skład sięgał 6 metrów dokupiliśmy dodatkowy sprzęt - wózki obsługujące wysoki skład. Magazyn znajdował się ok. 13 km bliżej centrum Warszawy w miejscowości Reguły. Już w 2001 roku obecny Dyrektor Zarządzający Michał Kujawa (poniżej podczas pracy na wózku) pomagał w pracach na magazynie.

zdjcie dachu

wózek widłowy

 

2000

Od początku Andrzej Kujawa stawiał na nowoczesne rozwiązania dlatego już w pierwszym roku zdecydował o zakupie wózka widłowego marki TOYOTA i pierwszego komputera, które były rzadkością na ówczesnym rynku logistycznym. Poniżej Andrzej Kujawa podczas obsługi nowych narzędzi pracy.

zdjecie-archiwalne-1999

 

zdjeciearchiwalne-1

 

1999

01 kwietnia 1999 roku powstaje firma D.M.T. Rozpoczęliśmy działalność w pierwszej lokalizacji, która znajdowała się w Brwinowie pod Warszawą. Czarno-białe zdjęcie przedstawia naszego pierwszego pracownika, który obsługuje zamówienia, które otrzymywaliśmy faxem. Naszym pierwszym klientem była Firma UNILEVER, dla której magazynowaliśmy między innymi materiały marketingowe np. żółte krzesła marki LIPTON.

poczatki firmy

zdjecie-archiwalne-1999

zdjecie-archiwalne-1992

 

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.